Kedves Látogatónk! Az oldal cookie-kat használ a magasabb felhasználói élmény érdekében. A weboldal használatával elfogadod a cookie-k használatát. (Részletek az Adatvédelmi Szabályzatunkban.) Rendben
Termékek Menü

GY.I.K.

1. Van lehetőség cserélni, ha nem jó a rendelt ruhák mérete?

2. És ha visszaküldöm a rendelt ruhákat és cserét kérek, újra ki kell fizetnem a szállítási költséget?

3. Bizonytalan vagyok a méretben, mit tegyek?

4. Kismamaként nagyobb ruhát kell rendelnem, mint amit korábban hordtam?

5. Mit tegyek, ha már leadtam a rendelést és utána jut eszembe, hogy szeretnék módosítani rajta?

6. Van minmum rendelési limit?

7. Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?

8. Nyomon tudom követni a csomagomat?

9. Külföldre is szállítotok?

10. Ingyenes a szállítás bizonyos összeghatár felett?

11. Mikor kapom meg a rendelésemet?

 

1. Van lehetőség cserélni, ha nem jó a rendelt ruhák mérete?

Természetesen. Kérünk róla egy e-mailt a rendeléstől számított 14 napon belül, amit visszaigazolunk, és egyben leegyeztetjük, hogy cserét vagy pénz visszautalást kér-e a vásárló. Bővebb infót itt találsz

2. És ha visszaküldöm a rendelt ruhákat és cserét kérek, újra ki kell fizetnem a szállítási költséget?

Igen.

3. Bizonytalan vagyok a méretben, mit tegyek?

Amennyiben mérettáblázatunk sem segített, írj nekünk, vagy hívj minket a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeken, készséggel állunk rendelkezésedre, továbbá megosztjuk Veled a többi vásárló méret bizonytalanságaiból leszűrt tapasztalatainkat.

4. Kismamaként nagyobb ruhát kell rendelnem, mint amit korábban hordtam?

Ez egy gyakori tévhit. A legtöbb cserénk abból ered, hogy kismamáink túlméretezik magukat. Az esetek 98%-ában a terhesség előtti méretet kell alapul venni mivel a kismamaruhák méretezésébe belekalkuláltak némi súlyfelesleget, valamint növekvő mell- és has méreteket. Az eggyel nagyobb méret csak extrém esetekben indokolt. További segítséget itt találsz a megfelelő méretű ruha kiválasztásához.

5. Mit tegyek, ha már leadtam a rendelést és utána jut eszembe, hogy szeretnék módosítani rajta?

Írj nekünk egy e-mailt az csinimamiwebshop@gmail.com-ra, és kérésednek megfelelően módosítani fogjuk rendelésedet, amiről visszaigazoló e-mailt is küldünk.

6. Van minimum rendelési limit?

Nincs.

7. Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?

Ez abban az esetben szokott előfordulni, ha valaki elírja az e-mailcímét regisztrációkor vagy rendelésnél. Amennyiben emiatt be sem tudsz lépni a Fiókodba, kérjük, írj nekünk egy e-mailt a problémáról a csinimamiwebshop@gmail.com címre. Ezt nagyon fontos javítani, mert a GLS rossz e-mailcímmel nem is vesz át csomagot.

8. Nyomon tudom követni a csomagomat?

Igen, van erre lehetőség. Futárszolgálat (ami a GLS) választása esetén: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes linken a GLS levelében kapott csomagszámmal követhető a csomagtörténet, míg PickPackPont választásánál a http://www.pickpackpont.hu/csomagkereso linken kell beírni a PPP értesítő levelében küldött vonalkódot.

9. Külföldre is szállítotok?

Nem, egyelőre csak belföldön tudsz rendelni tőlünk

10. Ingyenes a szállítás bizonyos összeghatár felett?

Igen, 15.000,- Ft felett - erről itt olvashatsz bővebben.

11. Mikor kapom meg a rendelésemet?

Futárszolgálat választása esetén akár a rendelés másnapján, de 2 munkanap múlva mindenképpen megkapod a csomagodat. PickPackPont esetén 2-4 munkanappal lehet kalkulálni.